Packning

Jag ska aldrig mer säga att det är en lugnare period på jobbet! För så fort jag har sagt detta blir det alltid hur tjockt med jobb som helst...Har suttit i två långa mmöööttteeeennnn & i mellan dessa ska man hinna med att göra lite annat också. Arbetsdagen slutade med att jag fick ringa till dagis och fråga om Saga fick vara kvar lite längre, och det fick hon nartuligtvis!

Vi passade på att vara ute lite när vi kom hem då det är rena sommar värmen ute i dag. Helt fantastiskt väder!!
Gott med glass

Vi har fått en häck planterad ut med vägen och den kräver massor utav vatten nu när det är varmt så det blev lite vattning också. Efter det fick vi gå in då Saga var lika blöt som jorden där häcken är planterad......Saga fick plumsa ner i badkaret direkt!

Nu består kvällen utav packning då det bär av till Kreta tidigt i morgonbitti! Ska verkligen bli härligt att komma i väg en vecka och bara få koppla av.
Har lyckats att packa klart Sagas kläder och ska snart börja med mitt egna.


Saga tyckte kläderna skulle strykas innan de skulle ner i väskan........

Jag hoppas att jag kommer kunna blogga lite från semestern!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vilken snygg design du har fått på bloggen!

Ha en underbar resa!!

2009-04-29 @ 22:11:56
URL: http://mittilivet71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0