Sol

Jaha, då var det i princip natten igen. Känns som om jag bloggar senare och senare för varje kväll, får bli ändring på det igen!

Dagen har bara sprungit förbi. Har varit mycket på jobbet men allt flöt faktiskt på bättre än väntat så jag kom i väg till dagis som vanligt.
Jag och Saga har tillbringat eftermiddagen ute då vädret klarnade upp och blev hur fint som helst. De hade inte varit ute något på dagis idag så hon behövde verkligen komma ut i friska luften.
 Vilostund mitt i krattandet......

Jag passade på att stå i solen en stund, helt underbart skönt!      
                                                                                                                 Behöver verkligen få lite sol i det bleka vinteransiktet......

Nu är det dags att släcka lampan och ladda batterierna för sista arbetsdagen denna veckan!


God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0