Sovit gott

Ännu en dag med fantastiskt väder, riktig härlig värme ute!! Jag bar njuter för varje minut det får vara fint väder:-).


Saga har varit så duktig i natt och sovit i sin säng själv fram till 05.00! Och detta hör verkligen inte till vanligheterna.
Jag kände mig riktigt utvilad när hon vaknade och ropade efter mig, och det bästa var att hon somnade om igen och jag fick väcka henne 07.00.
Så här vill vi ha det varje natt.....(önsketänkande)

I eftermiddag kommer min underbara vän Anette och hennes lille Noel och hälsar på oss!! Ska bli så roligt att få träffas då det var ett tag sedan. Det sklijer 5 dagar på Saga & Noel och de har verkligen roligt ihop.

Jag tog faktiskt ledigt efter lunch i går, får passa på när det är lungt på jobbet för det är inte varje dag det är det.

Låg i solen & gottade mig innan jag skulle i väg & göra mina naglar fina.

Mamma/mormor hämtade lilla SagaFia på dagis lite tidigare i går och hade en mysig eftermiddag ihop.

Gårdagens outfit, tröja från Kappahl och byxor från NameIt


Får återkomma i kväll när Nettan & Noel har varit hos oss.

Ha en mysig dag i vårvärmen!


Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Tack så mycket=)

Sov gott, eller de gör du antagligen redan hehe

kram

2009-04-24 @ 00:46:36
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0