Kalas

Änteligen helg!! Jag var så trött i går kväll att jag orkade inte ens öppna datorn när jag väl hade satt mig i soffan.
Jobbet sög verkligen ut alla min krafter denna veckan.....

I dag har det varit full rulle. Barnens kusin Thea fyllde 5 år i går, så i dag var det kalas för hela slanten.
Jag och Saga passade på att vara ute på förmiddagen i det fina vår vädret.
Saga tog sig en liten tur på sin motorcykel.  

Jag satt en liten stund på trappan och solade och det brännde riktigt i ansiktet, solen är verkligen stark!

 Hon gillar sina nya solisar skarpt......

Efter lunch var det dags för barnkalas på Bus Fabriken. Där var hur mycket folk som helst.....Jag har lite svårt att förstå hur man kan dra in barnen på ett sådant ställe när det är kanon väder ute!!!! Hade det inte varit för barnkalaset skull hade jag verkligen inte satt min fot där, tur att vi alla är olika. Efter barnkalaset bar det av hem till Thea med familj för släkt kalas, så det blev en lång kalasdag, men barnen har lekt och haft det roligt.


Saga var helt slut när vi kom hem, slocknade i soffan igemte mig. Lite mys pys!


Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0