Dimma

Trodde att jag skulle komma i väg tidigare från jobbet i dag men icke så nicke, blev övertid istället!! Där ser man hur det kan bli.....Har fått reda på idag att jag får minst en månads förlägning i min projekt anställning, alltid något.

Körde direkt efter jobbet och hämtade hem min lilla Sessa som varit med sin mormor hela dagen, och nartuligtvis var hon mer än nöjd med dagen.

I kväll har jag, R & Saga varit på Lilla Helfwetet och ätit lite god mat. Saga uppförde sig mer än bra, hon är verkligen toppen att ha med sig ute! Kanon duktig tjej.
När vi hade ätit färdigt och skulle köra hem låg dimman helt tjockt ute. Kändes som om jag körde i grädde, såg inte två meter framför mig. Lite små läbbigt faktiskt.

Min lilla älskade Saga ligger här i soffan hos mig & R och sussar hur gott som helst. Hoppas att hon sover lite bättre nu i natt för det har varit lite sig och så med den saken denna veckan och det känner jag verkligen av nu. Lär få bli en tidig kväll för min del i kväll.


I morgon är det långfredagen och vi är lediga, hurra hurra!!!

Saga hjälper R att köra in hans bil i garaget för natten.

Ha en fortsatt mysig kväll!


God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0