Bestämd dam..

Vilket underbart väder det har varit i dag!! Våren är här, änteligen. Fast i morse när vi skulle i väg fick jag skrapa rutorna på bilen, tunn tunn is dom var hur svår som helst att skrap bort, tog lite tid med andra ord.

Saga har haft en heldag med mormor i dag. De har cyklat till stan och har haft hur mysigt som helst. Saga var mer än nöjd när jag hämtade henne efter jobbet.
Morfar och Saga var ute i trädgården när jag kom.

  
De snygga solglasögonen är inköpta i dag under Sagas & Mormors shoppingrunda. Hur coola som helst...
De var även på Polarn&Pyret, skulle köpa sådan byxor hon har på sig på bilden fast i en annan färg. Byxorna var slut i rosa men fanns i blått & grönt. Saga blev putt över att de inte fanns i rosa så då skulle hon minsann inte ha någon annan färg. Fast nu när vi pratade om det i kväll så sa hon att hon vill ha de blå, så det får väll bli ett besök på polarn till helgen.
En bestämd liten dam.....

Jag har haft en llååååånnnnnggggg dag på jobbet. Utbildningar suger.......Bara att ladda upp inför morgondagen också.

När jag och min älskade Sessa kom hem så gick vi ut direkt. Kände bara att jag verkligen behövde komma ut och få rensa huvudet och andas in den underbara vårluften.
Cykeltur stod på önskelistan så det fick bli så.



R har varit i väg på ett möte på Adams skola så han har precis kommit hem. I bland känns det som om man knappt träffar varandra på kvällarna.......

Fredag i morgon sedan en skön helg framför oss!!!

I morgon ska Saga till dagis igen. De ska iväg till kyrkan och ha någon påsk grej, roligt!

Trötter är verkligen och bankar hos mig nu, dags att försöka sova lite.



Kram, kram

Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Ler, dom e för söta när dom e så bestämda hehe

Ja vädret har verkligen varit underbart=)

Tydligen skulle de bli uppåt 18 grader i helgen iaf här i hbg.

Kram

2009-04-02 @ 22:30:15
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0