Sega

Godmorgon säger vi välkommet till ännu en skön lördag!
Vädret ser ungefär ut som om vilken grå och tråkig höstdag som helst...viden kändes kall men det får väll gå ändå.

Här har det varit sovmorgon i dag, Saga har precis vaknat och ätit sin välling. Kvällen blev sen i går så det är inte alls konstigt att hon sov länge i dag.

Min kusin Martin & hans fru Maria (min barndoms kompis) med sina barn Liam & Dante var hos oss i går kväll och grillade lite. Som vanligt var kvällen verkligen jätte trevlig. Tyvärr har klockan en viss förmåga att bara springa i väg på kvällen och natten....så i dag är man allt lite seg både här och där:-)
Barnen hade jätte roligt tillsammans och efter mycket bus segnade de till i soffan.


Nu ska här röjas lite och sedan ska vi bege oss i väg och göra lite ärende, återkommer  i eftermiddag.


Kram Kram

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Även i Helsingborg är vädret eländigt idag. Det bara regnar suck Måtte det vara bättre väder om fyra veckor när vi ska gifta oss! Även om det betyder tur att det regnar i brudens krona så kommer det betyda jäkligt mycket otur för min frisyr om det ska vräka ner så här! Paraply kanske bör införskaffas...



Det är härligt med kvällar när tiden springer iväg även om man blir lite seg dagen efter ;)



KRAM

2009-08-15 @ 11:51:35
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: Marlene, BF+6

Hehe va söt du är! :)

Jag MÅSTE vara positiv, det är det enda rätta just nu.. men tro mig, jag håller på att tappa tålamodet ibland. Då lägger jag mig & sover! :) Kram på dig och hoppas att ni får en underbar helg!

2009-08-15 @ 13:05:30
URL: http://marlenesliv.blogg.se/
Postat av: Carma ♥

Hej!

Här är allt så bra de kan vara =)

Har precis varit på en promenad i skogen =) med en vännina och hennes dogs...

Hoppas att allt är bra med er?

Kramar om

2009-08-15 @ 14:55:18
URL: http://carma80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0