Skit bil

Usch vad jag hatar bilar ibland!!!
Var och hämtade Saga på dagis och när vi åker hem frågar hon om hon fick trycka ner sin ruta för hon skulle slänga ut ett lite blad som hon fått med sig in i bilen. Javisst tänkte jag, det är väll inga problem.
Hon trycker ner sin ruta som vanligt men när hon ska trycka upp den fungerar det inte. Skit också tänkte jag, vi kör hem så löser vi det där. Men nu var det så att jag inte heller fick upp skit rutan....Det är ju inte det bästa vädret i dag för att köra med rutan helt öppen.
Hur jag än försökte så gick det bara inte att få upp den igen.
Nähe, vad gör vi nu då?? Lika bra att köra till verkstaden. Snabbt in i bilen och iväg. Folk trodde nog jag inte var riktigt klok och körde med rutan helt öppen i detta underbara väder vi har i dag...
Tack och lov hade de inte hunnit gå hem för dagen och hjälpte mig, men det var inte lätt för dem heller. Så nästa vecka ska det bokas tid för service!! Tur det fortfarande är garanti på bilen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Å, fy vad tråkigt..

Bilar är väldigt bra- när de fungerar.

Annars är de skit.... =(



Hoppas det inte kostade er skjortan!!



Ha en underbar fredag och tack för dina ord =)

Kram

2009-08-21 @ 17:36:51
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
Postat av: Erika

Nä när bilar börjar krånga är dom verkligen inte skoj! O fan va dom ska ta ut mycket när man lämnar in bilen. Helt sjukt!

2009-08-21 @ 20:17:58
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0