Äckligt!!!!

I går när jag & min kollega Inca var & käkade på Max så satt det en familj snett bakom oss. De hade två barn med sig, den ena kan ha varit runt 2 år. Den lilla satt & åt hamburgare och rätt som det var så tappade hon den på golvet och köttet hamnade neråt på golvet. Då böjer pappan sig ner, ta upp hamburgaren och lägger på brödet igen och den lilla flickan fortsätter äta på hamburgaren. Flickan tar väll två tuggor sedan vill hon inte ha mer, då tar pappan & äter upp den i stället!!!
Jag trodde att jag skulle tappa ögonen så som jag glodde, trodde inte det var sant!!!!!!! Jag blev totalt illamående och kunde inte forsätta äta på min egna hamburgare. För bövelen, släng hamburgaren och köp en ny. Kan inte påstå att det var speciellt rent på golvet...... desutom så satt de med sina egna leriga och skitiga stövlar på golvet där hamburgaren landade.
Folk är bra konstiga och en del uppträder väldigt annorlunda!!! Tur att vi alla är olika!

Tror inte det blir hamburgare till lunch i dag i allefall............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0