Jobb dags....

Jaha, då var man på jobbet igen. I dag blir det att jobba eftermiddagen i stället eftersom Saga fortfarande är sjuk. Hon har haft ganska hög feber i natt så det var bara att stanna hemma på morgonen för att se så febern inte rusade i väg på nytt.
Den verkar hålla sig i rätt hyffsat skick så nu är hon hos sin mormor. Jag tänkte att jag skulle varit hemma hela dagen men tjejen ville till sin mormor.........
Hon var rätt pigg på förmiddagen
Prinsessan


Nu när jag åkte därifrån skulle de gå upp och sätta sig i soffan och titta på Nicke & Nilla.

Nä hä, dags att ta tag i jobbet.......Färdigt slinsat för tillfället! Får npg gära lite nytta nu när jag väl är här.
Inca har flyttat till min plats så nu sitter vi rakt emot varandra, känns kanon bra. Välkommen Inca till min lilla hörna!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0