Killar & datorer......

Ja då var det lördag igen, underbart skönt. Jag håller på att plocka undan & tvättat lite, förstår inte att tvättkorgen alltid är full.........
Saga vaknade runt 6 tiden i morse, på med Play House Disney i sängen så var hon nöjd ett tag. Tog inte lång stund innan hon kom på att jag hade lovat henne pulkåkning med Bella i dag, bäst att hålla det man lovar. Får ta och ge oss i väg efter middagen.
Adam har en kompis som sover över här. Jag & R gick & la oss vid 23 tiden i går och då satt Adam & Jonathan vid datorn fortfarande. Jag vaknade till någon gång utav att det var någon som var på toa, tittade till på klockan & såg att den var 04.20, jag upp snabbt som bara den & visst de satt fortfarande vid datorn!!! Trodde jag fick spel, men de kom snabbt i säng när jag talade om var klockan var. Tonårskillar......de säger väll allt!!?? De lär nog vara lite små trötta i dag.

Ha en bra dag
//Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0