Måndag kväll

Kvällen är kommen, maten är avklard och Saga sover gott. Vi har nu änteligen landat i soffan. Måndag kvällar är vi helt slut jag & R. För står inte detta, likadant varenda måndag.

Saga har haft en toppen dag hos mormor & morfar. Hon har varit mycket piggare i dag! Skönt.....
De hade varit ute i skogen och lekt riktigt länge. Saga älskar verkligen att vara ute i skogen och leka.



Vi har fortfarande inte fått vårat bredband indraget av telia så det är lite si & så med uppkopplingen. Sitter med det mobila bredbandet och tyvär är jag inte ensam om att vilja använda det........ Man får vara snabb ner i soffan och roffa åt sig datorn (hi hi) jag var först i kväll.

Jag har inte berättat vad jag jobbar med. Jag är på Lokaldelen, telefonkatalogen. Jag har jobbat på kundservice avdelningen. Just nu ät jag anställd i projekt gruppen. Vi byter till ett nytt datasystem så jag ska vara ute på säljkontoren och vara behjälplig för säljarna, med annat ord ett ganska stort projekt. Ena dan fungerar det kanon och nästa inte alls. Så är det i projektens värld!!
Jag trivs bra på Lokaldelen.

R är egen företagare. Jobbar som försäkringsmäklare.


Ha en forsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0