Sjukstuga

Saga har hostat sig igenom natten, synd om henne. Man hör att hon försöker att kväva hostningarna hela tiden.
Febern kom smygande i går kväll, trodde att den skulle hålla sig borta.

I morse när hon vaknade hade hon inte någon feber direkt, något förhöjd möjligtvis men hostan satt kvar. Hon är riktigt rejält förkyld så något dagis blir det inte. Mormor får äran att ha sällskap utav Saga i dag. Jag tänkte jobba fram till lunch för att sedan åka hem till Saga. Febern steg upp till 39 grader på sen eftermiddagen, tjatigt tjatigt. Det blir med andra ord inget dagis i morgon heller.

Jag hoppas att hon kommer att sova bättre i natt, både för hennes och även för min och Robbans skull.

Nu har nästan all snö smällt bort igen, tråkigt tycker jag. Nu när den väl har kommit ner så kunde den allt få bli liggandes.

I dag kom min rosa mini pc med posten. Den är super fin och jag är jätte nöjd!!!!!!!  

Nu är det lite tv som gäller innan det är sängdags.


Kommentarer
Postat av: Inca

Hej vännen.

Hoppas att lilla sessan får sova lite bättre inatt. Och du och R med för den delen.



Så snabbt det gick med datorn! Va roligt. En egen liten leksak. =)



Ses imorron om Sagas feber tillåter.

kram Inx

2009-02-23 @ 21:56:29
URL: http://incasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0