Snor halt!!

Jäklar, rent ut sagt vad halt det var när jag skulle köra hem i kväll. Det var rena såpan på vägen.........
Skrapade rutorna när jag satte mig i bilen & skulle köra i väg. Efter 200 meter fick jag stanna för att skrapa rutorna igen, inte konstigt när det var en blandning mellan snö & regn och termometer visade -4,5 grader. Tjhhoooo vilken skridskobana!!!!!

Saga har haft en goe dag på dagis. Först och främst så är det sportlov så då är det mindre med barn på dagis & för det andra hämtade mormor henne på dagis redan kl 13.00.
Vi är verkligen bortskämda med att min mamma kan hämta Saga på dagis nästan varje dag. Hon jobbar på en golfklubb så det blir mycket jobb på vår & sommar och mindre nu när det är kallt & mörkt. Perfekt för Saga då dagarna inte blir för långa på dagis.
Saga & mormor 18 feb
Mormor är fantastisk på att syselsätta & leka. I dag var det lera som gällde enligt Sagas önskemål.

När jag kom & skulle hämta Saga så satt de och lerade och nartuligtvis kunde inte jag låta bli leran. Det är hur roligt som helst. Man blir som barn på nytt.........
Saga var helt slut i kväll. Hon hoppade ner i sängen tidigre än vanligt i kväll. Natten som var sov hon iallefall. Det är mer än vad hon gjort nätterna innan i veckan.......... Vi hoppas att hon sussar gott hela denna natten också.
Just nu är det mycket kalas prat mellan barnen på dagis. Saga berättade för mig i dag att hon ska inte ha några tjejer på sitt Disco Kalas utan hon sak bara bjuda Noel, Hugo & Totte. Ja vad ska man säga........ De är bara så goa de små liven!

I dag har Telia varit här & fixat bredband och Tv. Telefonen fungerar fortfarande inte, var fel på någon dosa. Har vi klarat oss utan telefon i snart 4 veckor så ska vi nog klara oss någon vecka till.... Börjar bli lite små tjatigt det här med Telia.

I kväll börjar Grey´s igen!!!!! Yippi jag är överlycklig, kvällen är räddad.

R har varit gullig och fixat lite te till mig här i soffan, lagom till Grey´s!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0