Trötta måndagsögon!

Jaha, då var det måndag igen. Helgen bara rusar förbi.
Saga har haft en underbar natt...... Hon vaknade vid 00.30 och sedan kunde hon verkligen inte somna om. Hon bara låg och snurrade och pratade för sig själv och tjatade nartuligtvis på mig. Absolut inga ledsamheter. Tvärtom ganska så glad mitt i natten. Hon lyckades att somna om vid 04.30 ca. Med andra ord var hon helt slut i morse.
Eftersom hon varit ganska hängig i helgen så fick det bli mormor i dag.

När jag lämnade hemmet i morse så var huset fullt av hantverkare. Ganska skönt att köra hemifrån då!!

Sandra & Adam kom på morgonen i dag. Nu är de hos oss denna vecka. Sportlov har de också, skönt för dem.
De bor hos oss varannan vecka. Fungerar utmärkt att ha det på detta viset.

Dags att jobba lite igen. Ska på ett möte nu kl 13.00 angående det underbara projektet jag jobbar med just nu.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0