Brrr kallt!

Åh, vad tråkigt det är med data utbildning. Man blir trött av att sitta inne på en stol framför en data och lyssna på någon när de babblar på en hel dag.
Det värsta är att det är hela dagen i morgon också. Bara att bita ihop & komma igen...........
Det är åtminstone trevliga människor som är med på utbildningen!

Saga studsade in på dagis i dag. Hon tyckte verkligen det var super kul att gå dit i dag igen. Det var några dagar sedan hon var där. Hon trivs kanon på sitt dagis. Personalen är helt underbar.
Vi ska byta dagis efter sommaren eftersom vi har flyttat, men jag måste säga att det tar verkligen emot att byta.
Får hoppas att det nya dagiset blir lika bra...
Mormor hämtade på dagis i dag också eftersom jag slutade senare pga utbildningen.
Mormor har haft ryggskott i en vecka nu och i går så slände Saga alla sina ytterkläder på golvet. Mormor sa till henne att hon skulle ta upp sina kläder. Då säger Saga till mormor:
-Det kan du väll vara snäll och göra mormor för jag har lite ont i min rygg.
Snacka om att vara trött att lyssna på mormor när hon säger att hon har ont i sin rygg.

Kylan verkar att hålla i sig där ute. Är riktigt svin kallt. Var -10 grader i morse när vi gav oss i väg. Hade det bara varit kallt så ok men det blåser små spik desutom!
Kunde varit roligt med lite snö nu när det ändå är kallt.
 
"Lill Fia" sussar gott i sin säng nu. Hon var rejält trött i kväll med tanke på när hon vaknade i morse.
När vi tittade på barnprogramen var hon tvungen att springa och hämta sin sångbok. Man kan somna om man sitter still & tyst för länge!
Jag & Saga 17 feb-09

Nu ska jag också vräka mig ner i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0