Mys Pys

Änteligen har rumpan hittat till soffan....underbart skönt. I bland kan vägen dit kännas väldigt lååånngggg. Saga och jag är ensamna i kväll, R är iväg på en grej ute i Tylösand.  Mys pys stod det på kvälls schemat eftersom vi är ensamna.
 Hon har varit betydligt mycket bättre idag men hostan är fruktansvärt seg.....den kommer ända nerifrån tårna, låter det som i allefall.
Nu har hon somnat i soffan igemte mig, mysigt mysigt.

Saga

Det blev en lång dag hos mormor & morfar för Saga i dag, inte för att det gör något eftersom hon stormtrivs hos dem. Efter jobbet hade jag tid för att fixa mina naglar och det behövdes verkligen, de såg bedrövliga ut. En del fattar inte att jag kan lägga pengar på det var 4 till 5 vecka. Men jag älskar att ha mina fina naglar, det känns som en del utav mig. Känner mig som en "ny" människa varenda gång jag har fått de gjorda och jag vill absolut inte vara utan dem!!!!



Hoppas verkligen att det blir bättre väder i morgom än vad det har varit i dag. Blev så sugen på att köpa vår kläder när jag var i stan i dag.........
Vi kan i allefall drömma i natt om att det är vår i morgon..........................


Tingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0