Lusen

Det blev lite jobbande i dag, även om lill tjejen är sjuk. Vi får verkligen ge mormor ett stort tack och en bamse kram att hon kan och vill passa Saga!!!!


Saga var ganska rejält trött och sliten här nu i kväll. Feber nu i kväll så med andra ord inget dagis i morgon heller. Jag kommer att vara hemma hela dagen med Sessan i morgon. Vi får gå här hemma och mysa.............

Lite gos med pappa på kvällen är aldrig fel.....Mina älsklingar!!!
Robban & Saga

Jobbet flyter på ganska så stadigt, vågar knappt säga det..........


Saga har döpt om sin morbro Stefan till Lusen. Det började i helgen när vi ringde till honom och han inte svarade, då sa Saga att morbror är en lus som inte svarar när vi ringer och på den vägen är det.
I dag ringde Stefan till oss och när Saga fick höra att det var han så skrek hon "jag ska prata med Lusen". Hon är rolig.....Han lär nog få heta Lusen ett tag framöver!

Just nu känner jag mig helt slut som människa......
Saga vaknade kl 04.00 i morse, febern steg. Det var bara att gå upp och få i henne lite febernedsättande. Sedan ville hon att vi skulle ligga i hennes säng för hon kunde inte sova..... Okej, in i hennes trånga säng och på med en dvd film.  Var lagom mör när klcokan ringde.....Dags att gå upp nu, nej inte en chans.......minst 5 kilo grus i varje öga.

Nu är det soffan som gäller och lite gott te innan det är dags att krypa ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0