Hoppet....

Det var så fint i morse när vi vaknade, några minusgrader, himmlen aldeles blå och solen på väg upp. Yes tänkte jag, idag blir det en fin dag........men när jag kom ut på lunchen så var det hur tråkigt väder som helst. Snacka om att jag blev paff och besviken.....trodde verkligen solen strålade ute, men icke så nicke tji fick jag!

Saga började inte morgonen så där jättebra, dock var hon feberfri men hostan var grym, ja det slutade med att vällingen kom upp igen ihop med 3 ton snor och slem......jätte mysigt men det var nog väldigt skönt för henne efteråt i allefall.
Lilla Sessan har fördrivit tiden hos mormor & morfar så jag har kunnat jobba hela dagen. Ni är verkligen guld värda mor & far!!!!! En blomma till er. 

                                                            
Har kännt mig smått förvirrad på jobbet i dag, vet inte riktigt vad det var men rörigt har det varit, tur med andra ord att det är fredag i dag.
Det har kommit nya tråkiga nyheter på jobbet i dag. Det är ytliggare 10 st som ska varslas..........ja vad ska man säga, det finns inget att säga mer än att det är skit tråkigt!!!!!
Nu får det vara slut på sådana tråkigheter för nu är det helg!


Nu är det den underbara soffan som gäller & lite Let´s Dance. dock så har jag inte sett det från början då lilla damen inte ville somna som jag tyckte och ville....märks att hon börjar bli lite piggare igen och det är underbart SKÖNT!!

Piggare Saga

Lilla fröken har en viss förmåga att vakna väldigt tidigt på morgonen så vi hoppas att hon tar sov morgon i morgon...känns som om vi behöver det, hoppas hoppas hoppas!
En del säger ju att man ska leva på hoppet så det gör vi......


Trevlig fortsättning på fredags kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0