Välkommen till min nya blogg!

Nu änteligen har jag skapat min blogg!
Detta ska bli hur kul som helst.
Vi har precis flyttat in i vårt nya hus och inte fått bredbandet draget, så det är si & så med uppkopplingen just nu.
Får göra det bästa utav det hela ändå. Sitter uppkopplad med det mobila bredbandet nu.

Saga har precis somnat så nu är det lungt igen. Hon kom i säng lite senare i kväll. När hon fick nyss om att jag & Robban skulle äta pizza så ville hon nartuligtvis vara uppe längre och äta med oss. Med andra ord så är pizza en utav favoriterna när det gäller mat!

I dag hämtade Sagas mormor henne på dagis redan kl 11.00 då det härjar magsjuka på dagis. I morgon ska hon vara hos mormor & morfar hela dagen. Skönt att kunna göra så när det går massa skit på dagis. Det räcker att hon hade magsjuka innan jul.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0