@work

Då var man på jobbet igen, hela dagen faktiskt. Saga är fortfarande dålig, lite bättre är hon dock men inte helt feberfri.
I natt har hon åtminstone sovit gott och det har faktiskt jag också gjort, första natten på ett tag....

Jag längtar verkligen efter våren..............men solen lyser verkligen med sin frånvaro idag!!! Det regnar och blåser så in i nordern...
Gick utanför dörren nu på lunchen och jag höll verkligen på att blåsa iväg......
Saga tjatar varje dag om våren och sommaren då hon är så ruskigt trött på alla vinterkläder. Hon ser ut som en michelin gubbe varenda gång man har dragit på henne alla kläder. Jag beundrar dagis personalen som står ut med alla kläder under denna mörka, trista och kalla period.
Nä nu glömmer vi vinter och tittar mot vvvvvåååååårrrreeeeennnnnn!!!!!!!

Bäst att jobba lite igen. Inca som sitter rakt emot mig tycker jag ska jobba nu...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0