Bio

Jösses vilket väder det är ute, fryser nästan halvt ihjäl! Detta har man inte kännt på ett tag, har vant mig vid minst 35 grader ute..brrrrrrr. Bara att hoppas att värmen & sommaren kommer tillbaka till Sverige snart.

I går blev det inte mycket bloggande. Förstår inte riktigt vad tiden tar vägen när man är ledig och har semester. Dagarna bara flyger förbi!

I går gjorde vi stan osäker, jag, Saga, mamma och min svägerska Mirella. Både jag & Mirella var jätte sugna på stan efter ett par veckor utomlands, kan väll kanske inte påstå att Saga var jätte sugen...men det gick ändå.
Mamma & Saga var med en lite stund sedan tog de bussen hem, men jag & M skulle nartuligtvis fortsätta för vi var långt i från klara. Det är inte varje dag man har möjligheten att springa på stan utan barn så det gäller att passa på när man kan:-)
Lyckades att hitta två par skor till mig själv, kan tala om att jag ÄLSKAR SKOR! Kanske inte riktigt hade behövt dessa skor men som sagt var, skor är skor och kommer alltid till användning hos mig.
 Finns en sko affär här i Halmstad som heter Knäppkängan som har lite dyrare skor men jätte fina märken och när de har sin sommar rea brukar jag alltid köpa på mig lite skor så har jag att avsluta säsongen med och börja nästa med. Gäller att passa på när det är rea så man har råd att lösa ut dem..
Lyckades även att hitta lite ny inkommna kläder från H&M till Saga. Ska ta lite kort under dagen och lägga ut sen.

Saga hade beslutat att hon skulle sova hos mormor & morfar så helt plötsligt var vi helt barnfria!
Då det är Marinfestival här i Halmstad, passade vi på att besöka den en liten runda. Min bror jobbar där nere nu, då Dykterminalen är med och erbjuder gratis testa på dyk. Var ganska mycket folk fast det tråkiga väder som huserar just nu. Ska ta och åka dit med Saga i morgon då det är många fina och stora segelfartyg som besöker hamnen. 

Senare på kvällen var vi på bio, tror inte jag har varit på bio sedan Saga föddes!!
Vi tittade på The Proposal
SF Bio: The Proposal
och den var riktigt rolig och bra.

Nu ska jag ta och fixa till mig sen ska jag åka hem till mamma och se om hon vill bli av med min lilla trollunge eller höra vad de har för planer.
R är ute och spelar golf, gäller att han håller i hatten för det blåser storm ute! 
I eftermiddag ska jag klippa mig och färga håret och det behövs verkligen, längtar!!

Kommer kika in till er alla under dagens gång:-)


Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Emily

låter som ni hade en mysig dag :) Och skor behöver man ALLTID, haha.

kramar

2009-07-31 @ 09:59:26
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: £lli£

Låter ju supermysigt! hoppas ni får en fin dag=) Varma Kramar!!

2009-07-31 @ 11:27:09
URL: http://lorez.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken härlig dag!!

Skönt att lyxa till det lite =)



Kul att se kläderna sen vad det blev för något.. själv vågar jag mig inte in i någon klädaffär längre.. snart förköper jag väl mig hahaha.



Ha de gott!

Kram

2009-07-31 @ 13:41:49
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
Postat av: Marina

Hittade din blogg av en slump, som det kan bli ibland. Verkar kul att bo nära havet.Mysigt med festivaler. Ha det bra :)

2009-07-31 @ 18:39:31
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/
Postat av: Frida

Lyxigt värre hihi...

Hoppas att du haft en lika mysig dag idag & att Saga haft det härligt hos mormor.

Krama<r3

2009-07-31 @ 19:29:20
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: jasse

Ja, det är verkligen urtrist väder, dock har vi sol här idag! Kram

2009-08-01 @ 08:43:00
URL: http://jassenilsson.blogg.se/
Postat av: Allt om MRS H

Kul att höra att filmen var bra. Tänkte dra med mig sambon på den i veckan.



Ha en härlig lördagskväll!



/Helena

2009-08-01 @ 21:34:28
URL: http://www.nenaas.blogspot.com
Postat av: mammafiia

Haha, ja skor får man aldrig för många av=) Och snygga va dom =)

Va mysigt att sova hos mormor=)

Kram

2009-08-01 @ 23:18:31
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0