Thailand

Sitter just nu och lägger över en massa bilder till datorn och soterar upp lite i olika mappar och vad hittar jag då? Jo då, en massa bilder när vi var i Thailand med hela familjen dvs jag & R med 3 st barn, mina föräldrar och min bror och hans sambo.
Min pappa fick resan i födelsedagspresent då han fyllde 60 år.
Jag & R har varit i Thailand 4 gånger själva innan och åkt runt lite överallt, men denna gång var det dags att resa allihop.
AoNang blev resemålet.
Saga var ca 15 mån gammal. Hon sa inte ett pip på hela resan, sov nog det mesta utav flygresan.
Morbror Stefan & Saga.

Längtar verkligen tillbaka till Thailand. R är inte så sugen på att åka dit igen.........
Saga är redo för ett strandbesök.
                                              Jag & Saga


Dags för ett restaurang besök....

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag är så sugen på att resa med sonen (nu 10 månader) men är lite bekymrad för hur det skulle gå med flyg etc....

2009-03-17 @ 23:00:58
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Matilda - Mercedes mamma

va härliga bilder!

2009-03-17 @ 23:40:40
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0