Vilja

Då är det måndag kväll igen och det känns verkligen. Alltid lika trött på kvällarna när det är måndag, något magiskt med den första dagen på veckan......

Saga har haft en jätte bra dag på dagis, allting har fungerat kanon. Mormor skulle vara snäll och hämta hem henne vid 13.30 bara för att inte dagen skulle bli så lång på dagis nu när hon har varit sjuk, men tjejen ville absolut inte gå hem!!!!! Total katastrof att behöva gå hem..........Efter 20 min tjurande så var det en pigg Saga igen. Vilja är något den här lilla damen har i mängder.............
Efter ett varmt bad med mycket skum så sussar hon gott i sin säng nu.
                                                                                                                                
Jobbet har inte varit någon hitt i dag, krångel och allmänt sugande tjatigt....Vissa dagar stämmer inget överhuvudtaget och man orkar bara inte ta tag i något för att reda ut skiten. Hoppas morgon dagen blir annorlunda om inte annat så får jag väll försöka göra den annorlunda och bättre!

Nu ska jag fixa lite te och snurra in mig i en filt och krypa ner i vår underbara goa soffa!

Kommentarer
Postat av: jessie

Hej



jag och min pojkvänn firar 4år tillsammans den 20 mars men vi har ingen anning om hur vi ska kunna göra denna dagen oförglömlig.



Har du ett toppen förslag så tveka inte med att skriva,

bästa förslaget belönas med ett pris.



mvh jessica

2009-03-03 @ 13:41:08
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack!

Kul ohöra :)

2009-03-03 @ 16:35:31
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0