Tårar

Denna måndag morgon var man inte allt för pigg. Vi var tre st som irrade runt innan vi kom iväg på morgonen. Att Saga var trött har jag full förståelse för, hon vaknade vi 3 tiden och somnade om stracks innan 5. Stackarn hon var helt slut!!

Har varit fullständigt dränkt i jobb i dag på jobbet. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt, får väll klona mig eller något.....typ något i den stilen.

När jag kom och hämtade Saga på dagis idag såg jag direkt att det var något som var fel och ja det var det också.
Hon hade helt plötsligt rasat ner från stolen och hon blev totalt galen, antagligen för att hon blev så hejdlöst rädd. Tårarna hade sprutat och hon slog sig rejält, stckars liten!! Det hela resulterade i att hon inte skulle äta något mellanmål.
När väl jag kom så blev hon ledsen på nytt.........
Hon var totalt slut i kväll och det tog ca 2 min för henne att somna, men nu sover lilla älsklingen gott.

Jag & R har landat i soffan och vi lär nog inte göra mycket mer i kväll. Behöver ladda batterierna för ännu en dag med mycket jobb i morgon!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Stackars Saga! Hoppas hon är gladare nu!

2009-03-31 @ 18:15:19
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Matilda - Mercedes mamma

tackar tackar ! :D

2009-03-31 @ 21:41:40
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: emelie

jätte snygg blogg :) Allt bra idag? :)

2009-04-01 @ 20:11:19
URL: http://emehliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0