Friday

Det har varit en fortsatt dag med feber och då får vi väll välkomna snoret i dag också för nu är det som ett vattenfall i Sagas näsa...Febern håller sig rejält i dag med. Tycker nog att hon allt har varit lite piggare i dag. i allefall. Så vi har tillbringat dagen i soffan framför tv:en för det är det ända lilla tjejen orkat med.

                                                                                                                                               Trött Saga

Mormor & morfar var snälla och kom hit en stund i eftermiddags då jag hade ett besök hos kiropraktorn och detta besök var verkligen efterlängtat!!! Känns just nu som om jag är överkörd av en pansarvagn.....blir bättre de kommande dagarna.
R har haft en hektisk vecka som vanligt så det är verkligen skönt att det är fredag kväll nu.

R har lagat en god middag i kväll, pepparbiff och färskpasta. Tur att han tycker det är kul med matlagning då det deffenitivt inte är min grej.....

Nu har vi landat i soffan alla tre. Saga har somnat igemte mig, lika bra det med tanke på att hon nyser hela tiden så man måste vara där med näsduken annars får hon panik.
 Let´s Dance har vi nartuligtvis klarat av precis så nu väntar vi bara på att utröstningen ska komma sedan är det dags att förflytta sig till den goa sängen!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Krya på er1

2009-03-14 @ 10:13:19
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Matilda - Mercedes mamma

krya på eR!

2009-03-15 @ 11:29:31
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0