Fullt hus..

Ja, inte har det hänt mycket här i dag inte. Jag och Saga har gått här och filosoferat, tittat lite på tv, ritat, pärlat och sovit lite.

Nu sover lilla Sessan i allefall, somnade på två röda sekunder. Jag hoppas verkligen att hon få må lite bättre i morgon!!

Denna vecka är det tre barn i huset. Sandra & Adam kom i dag efter skolan, så nu är det fullt i huset igen i en vecka.

Just nu håller vi på med planeringen utav vår trädgård och det är verkligen inte lätt! Arkitekten var här i torsdags så vi får väll se vad hon har för förslag att komma med.
Det värsta är att det är så äckligt dyrt med allting! Men ska det vara fint får man lida pin.... Och fint ska det bli! Vi vill börja med det ganska så snarast så vi kan vara ute ordentligt nu till vår och sommar.
I dag ligger det sand runt huset och det känns ungefär som om vi har mer sand inne i huset än utanför.....Så jag längtar verkligen!

Ha en mysig kväll!
                                     


Kommentarer
Postat av: Josefine

Har ni nybyggt hus = grustag till trädgård? : )



Kul är det iaf att fixa med trädgården tycker jag, men som sagt - det kostar en del!

2009-03-16 @ 21:11:47
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0