Formel 1

Usch vad trötter jag var i morse........Men kvällen i går med Robbans jobb var mycket trevlig. Vi var på Lilla Helfwetet och åt och drack mycket gott!
Var och hämtade Saga vid nio tiden i morse hos mormor då hon skulle i väg och jobba. Vi åkte direkt hem och packade lite kläder och leksaker då Saga skulle tillbringa dagen ihop med moster och morbror. Lyckan var enorm hos min lilla Sessa när vi änteligen kom i väg.
Jag & R har haft en mysig i dag tillsamans utan barn, känns nästan lite konstigt fast på ett bra sätt!

Nu har Sessan kommit hem och morbror Stefan & moster Mirella ska stanna kvar på lite mat. Vi grillar och det luktar fantastiskt gott! Magen kurrar..........Min R är underbart duktig på att laga mat, rena lyxen för min del.

Morbror Stefan & Saga bygger lego. Tur hon har en morbror som gillar lego för det är inte min starka sida precis.

Saga & moster Mirella gosar lite innan sängdags.

Hon var så lycklig nu i kväll. Dagen har verkligen varit lyckad. Vi tackar Stefan & Mirella för allt, ni är verkligen guld värda!

Min R är helt salig, Formel 1 säsongen har börjat idag. Han är som ett lyckligt barn på julafton.........Han är ej kontaktbar när han sitter som klistrad framför tv och tittar på loppen. Tur att vi alla har olika intressen....

Just nu är mitt intresse soffan och en filt!


Ha en mysig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0