Tick tack...

Vad tar kvällarna vägen????? Känns som om man inte hinner med något alls innan trötheten knackar än på ryggen och klockan bara springer i väg. Robban har redan lyckats med att fälla ihop de små blå här igemte mig i soffan, mycket på jobbet för honom just nu.

Jag vet inte riktigt vad det är som inte stämmer just nu men jobbet har varit bbbllllläääääääääääää i dag också. Känns verkligen osäkert om allt blir som det ska......Projekt är alltid projekt men det nya systemet som vi byter till känns just  nu lite vekt och osäkert. Är verkligen säker på att det kommer bli jätte bra i framtiden när allt är klart, men det är en lång väg dit.........Bara att bita ihop och komma igen! Tur att jag har mina underbara kolleger Inca och Alexander.

Saga har varit kanon, riktigt pigg och glad hela dagen, och framförallt har hon varit samarbetsvillig. Hon har fått "dille" på att bada varenda kväll, varmt och skönt innan man ska krypa ner i sängen. Just nu så läser vi Lotta på Bråkmakagatan när det är läggdags. När den är slut så börjar vi om igen........Jätte spännande!! Saga älskar boken och det är det viktigaste.



Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0