Sommar väder

Vilket underbart sommar väder vi har i dag! Detta har jag verkligen längtat efter:-)

Går kvällen var mycket trevlig! Vi var runt ca 300 personer på Halmstad Classic som det nu heter. Vi huserade ute på Tylöhus. God mat & dryck och en fantastisk solnedgång över havet.
Som vanligt på dessa stora tillställningar är det oftast bordsplacering som gäller och det var det i går. Jag fick min kusin Martin till bordet och det var allt lite komiskt...men jätte roligt. R fick sitt i hop med Martins fru Maria som är en gammal barndoms kompis till mig, lite små roligt. De som har gjort bodsplaceringen hade ingen aning om att vi är släkt.

I morse när R & jag vaknade stack vi till Göteborg för att titta på två bilar. Har beslutat att vi behöver en större bil.
Lite små tjatigt att sitta i bilen i detta fina väder men man hinner inte direkt att få gjort detta på vardagarna så det får bli på helgen när man är ledig.
Saga var kvar hemma hos mormor & morfar. Inget kul för henne att behöva följa med och titta på tråkiga bilar.
Har precis varit och hämtat hem henne nu och har för tillfället placerat henne i badkaret då Sessan inte var så där jätte ren efter en hel dag ute.

R är i full fart med köttet på grillen, ska bli så gott då min mage kurrar högt nu.


Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Visst har det varit fint väder! Låter som om ni hade en trevlig kväll. Halmstad är så fint, var där varje sommar som liten.



Ha en fortsatt bra helg!

2009-05-30 @ 20:54:02
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: MammaFiia

Tack.

Hoppas ni hade en trevlig kväll iaf=)

Så gott med grillat kött.

Kram

2009-05-30 @ 21:11:01
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad mysigt att få en helkväll att bara roa sig på. Haha lite lustigt med bordsplaceringarna..

Hoppas att lillsnuttan sover & att ni får en skön kväll du & din man.

Kramar<3

2009-05-30 @ 21:54:34
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0