Åska

Nu är veckans jobbigaste arbetsdag över! Måndagar är inte min bästa dag på veckan. Är alltid lite ångerstladdat på morgonen & desutom är jag som en zombie när klockan ringer, men nu är denna konstiga, hemska, känsliga dag över för denna veckan:-)

Jobbet är inte så mycket att säga om...känns som jag är inne i en ganska tråkig fas, tror det är semester känslorna som börjar göra sig påminda.

Saga har haft en bra dag på dagis & det är det viktigaste! Inga konstigheter som helst.
Hon fick ett litet paket med kläder utav mormor i dag.
Vi tackar mormor för de fina kläderna! Passade perfekt på Sessan. Nu får vi hoppas att det blir fint väder i morgon då hon har beslutat att dessa ska på till dagis i morgon...

Vi tog en liten runda ute i trädgården efter jobb & dagis i dag. Solen lyckades att titta fram och det blev riktigt skönt väder.
Det är inte så mycket till trädgård ännu men snart förhoppningsvis! Altanen är nästan färdig, och stenläggningen kommer de och gör efter midsommar. Gräset får vi ta till sensommaren, det växer ganska mycker grönt ändå, synd att det inte är gräs bara.....

Vi var lite lata i kväll, varken jag eller R orkade laga mat så vi gjorde ett besök på Harry´s. Smakade mycket bra kan jag tala om:-)


Det har varit ett sådant riktigt regn & åskväder här nu i kväll! Regnar fortfarande....Det kan det väll få göra bara det inte kommer mera åska under natten. Jag är nämligen inte speciellt kaxig då......

Ha en god natt

Kommentarer
Postat av: Susan

Tack så mycket...och det samma=)



Ja, då är det inte bara hos mig då. Irriterande då det segar så mycket.

2009-05-19 @ 09:47:38
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Josefine

trädgården är ett evigt projekt! : )



Åsker det hos er, det känns som om det är åska i luften här också, men ännu skiner solen. Vart bor ni?

2009-05-19 @ 13:37:15
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: MammaFiia

Nja de va lite små regnigt och lite grått ute igår, men åskan slapp vi, iaf så länge ja va vaken hehe

Kramar

2009-05-19 @ 20:20:23
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad mysigt med restaurangbesök i början av veckan ...

Hoppas att det inte regnat idag & att du känner dig mindre ångestfylld så här på tisdagskvällen...

Kramar<3

2009-05-19 @ 20:33:19
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Frida

Lopper gick bra...massor av kramar<3

Ha nu en skön onsdag...sista arbetsdagen för den här veckan ;D

2009-05-19 @ 23:12:45
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0