Knasig morgon

Skit också vilken fullständig kaos det var på dagis i morse vid lämmningen, tårar tårar och åter tårar. Är så jobbigt att lämna sitt älskade lilla hjärta när tårarna bara sprutar på alla håll och kanter.
I bland blir bara allting så fel.....och väldigt jobbigt när någon annan gör så att det blir bara så fel.
Jag lyckades att få henne att lugna sig hyffsat innan jag åkte vidare, fick ta den tid som behövdes i dag. Älskade lilla tjejen är inne i en väldigt känslig period.
Tack & lov är det inte ofta det är tårar på morgonen utan tvärtom och det är jag väldigt lycklig för!

I dag är det yttligare 8st kolleger som har blivit varslade. Nu börjar det bara bli för mycket av det hela, ingen som går säker på företaget längre. Det är bara för tråkigt, man tappar lusten totalt!

Eftermiddagen tillbringade jag och min mys tjej hemma. Hon ville bara vara inne och leka och titta på film så vi gjorde faktiskt det. Vi brukar alltid gå ut en stund på eftermiddagen när vi kommer hem men inte i dag.

Glömde berätta att vi var en runda om barskoshopen och köpte ett par rosa converse åt Saga i går.. Hon har ett par röda sen innan men ville absolut ha ett par rosa också! Hon verkligen älskar sina skor....


Besök gärna barnskoshopen.se

Saga tog ett kvällsbad innan det var dags att krypa ner i sängen. Mycket skum blev det........

                                                            

Tjejen var verkligen helt slut i kväll. Gav henne vällingflaskan i sängen & så skulle jag bara häng upp lite blöt tvätt på tvättstället precis utanför hennes rum & när jag kom tillbaka in på hennes rum hade Sessan somnat med vällingflaskan i munnen. När detta händer kan man verkligen säga att hon är trött:-)
Vår lilla underbara Prinsessa


Jag ska snart också ta & krypa ner i min gosiga säng.


Kommentarer
Postat av: **Wojtan**

Hej



HIttade din blogg och ville lämna ett spår efter mig.

Det är superjobbigt när ens barn gråter när man lämnar dem på dagis, har varit i den situationen tidigare. Oftast blir de ju glad direkt när man går men att behöva lämna när de är så ledsna gör verkligen ont i hjärtat!

Kram Wojtan

2009-05-13 @ 21:09:02
URL: http://wojtansblogg.se/wp
Postat av: Amanda

Jobbigt med dagislämning när dom är så ledsna dom små. Men det tär nog nästan mer på föräldrarna än dom små. För så fort mamma eller pappa försvunnit så brukar det ju gå över.



Härliga bilder ni hade tagit. Skumbadsbilden var ju underbar! ^^

2009-05-14 @ 07:17:55
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0