Trist & grå

Hej å hå, vad tog denna helgen vägen?? Redan söndag kväll och i morgon är det dags för jobb igen.
Just nu känns det som om jag skulle behöva minst en ledig dag till för energin & hälsan är inte på topp.
Min hals krånglar riktigt mycket och har i dag känt mig mest grå, trist och allmänt risig.

Nu ska jag inte klaga mer...för helgen har varit bra ändå.
Jag & Saga var inne och gjorde stan osäker en liten stund i går förmiddag. Behövde fixa ett par saker inför kvällens middag.
Ann-Sofie & Jonas med barn kom och sällskapade oss under kvällen. Var en helt underbart trevlig kväll!!

I dag har R varit iväg med A på fotbollsturnering hela dagen och kom hem för 20 minuter sedan.
Jag & Saga har haft en lugn söndag. Vi sällskapade mormor på förmiddagen under en härlig höstpromenad. Tog en sväng ner till änderna med lite bröd, alltid lika uppskattat utav Saga.

 Pumpan lyckades jag faktiskt att få färdig i år!

Nu ska jag ta och krypa ner i säng för annars lär jag nog inte komma upp i morgon bitti.


Kram på er alla!

 


Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Ja, det är verklgien trist och grått både ute och i mitt huvud känns det som! : )



Ha en bra dag! Kramar!

2009-11-02 @ 11:20:48
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja...blä för detta väder!

Men vilken fin pumpa =) (och tjej såklart)

Hoppas veckan går fort =)

Kram på er!

2009-11-02 @ 20:00:56
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Ja här har det öst ner HELA dagen och lucky me som också varit ute i det! :/ Kram

2009-11-02 @ 21:23:46
URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0