Allt går om man bara vill..

Usch, vad jag känner mig tråkig just nu...Känns som jag inte hinner med bloggen som jag vill. Får allt bli lite skärpning, för allt går om man bara vill.

I går blev det städning hemma efter jobbet. Stor städade vårt stora badrum, mycket byggdamm som far runt i luften fotfarande. Får fortsätta med resten av huset i veckan.

Saga var helt slut efter dagis i går. Det är verkligen full fart hela dagarna så det är inte alls konstigt att hon är trött när kvällen kommer, men det fungerar mycket bra på dagarna nu.
I går kväll somnade hon med vällingflaskan i munnen, nerbäddad i soffan:-)

I dag har R farit till Stockholm och kommer hem sent i morgon kväll igen.

Just nu diskuteras det om vaccinering för hela företaget mot svininfluensan så det är dags för mig att delta i det hela.

Återkommer i kväll.


Ha det gott i dag:-)



Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack sötaste!!



Angående vaccineringen så funderar jg jsälv över detta en massa..?! Vet inte vad man ska göra??



Kram

2009-10-14 @ 17:49:52
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Milla

Jag tycker det är så svårt att veta om man ska vaccinera sej eller inte. Alla säger olika.. Hoppas du får en mysig kväll :) Kramar

2009-10-14 @ 20:06:41
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: MammaFiia

Ja det där med vaccinet är svårt.. Vi tar inte det, iaf inte ännu.

Min blogg blir med lidande, det finns ju så många måsten hela tiden haha



Hoppas ni får en bra dag.

kramar

2009-10-15 @ 10:21:53
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0