Is

Godmorgon säger jag till ännu en underbar dag med strålande höstväder!
Men det var ingen rolig historia att komma in i bilen i morse...
Det regnade i natt och så har det frusit nu på morgonen, så jag kan säga att bildörrarna inte var lätta att få upp!
Kanske även är dags att byta till vinter däck!??

I dag är Saga ledig från dagis. Hon klagade på lite magont nu på morgonen så hon fick äran att vara hemma hos mormor i dag. Hoppas verkligen inte att det är någon magsjuka på g....

Har betydligt mindre att göra på jobbet denna vecka, tror att det beror på att många är lediga med sina barn. Ska kanske passa på att njuta för det drar nog i gång rejält nästa vecka igen.

Hoppas att ni också har strålande höstväder i dag!


Kram Kram


Kommentarer
Postat av: CiliaH

Haha, det där med jobbiga bildörrar har jag också råkat utför ett antal gånger... En del av dem har det varit så illa att jag fått krypa in genom bagageluckan hihi.



Ja jag är supernöjd med den fleecejackan. Så himla mjuk och skön.



Hoppas du får en fin dag.



KRAM

2009-10-29 @ 09:07:36
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: Josefine, Blåeld

Ja , det är alldeles vitt på marken idag! Vi hade det bra i Ullared, hittade en del - alltid kul med en utflykt! Man handlar ju alltid saker man tror att man behöver när man är där... : )



Kram, ha en fin dag!

2009-10-29 @ 09:55:49
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0