Frånvaro

Godmorgon alla bloggisar!

Här lyser inläggen med sin frånvaro....Jag fattar inte vad dagarna tar vägen just nu??
Jag vill hinna med så mycket, jag vill blogga men jag har verkligen inte hunnit & det känns inte bra då det verkligen är något jag vill göra!! Men så är livet, upp & ner, in i olika faser hit & dit.


I går var Saga på teater och det hade verkligen varit jätte roligt! Vad teatern handlade om vet jag inte riktigt, det var mormor som hämtade på dagis i går så jag har inte pratat med personalen. Men det viktigaste är att Saga gillade det hela.

Snön vräkte ner hela dagen även i går så det var bara att haffa snöskyfflen när jag kom hem på kvällen. Tungt var det & ryggen mår si & så i dag. Tyckte jag skulle vara snäll & hjälpa R att skotta då han kom hem mycket senare än mig...
Nu får det inte komma mer snö för vi vet inte vad vi ska göra av allt där hemma nu. Både jag & R börjar bli lite less på det hela nu.

I dag har Saga ledig dag tillsamans med mormor & morfar. Hon var super trött i går och somnade innan 19 så det känns rätt skönt att hon är hemma i dag & samlar nya krafter att stoppa i bagaget.
Jag lär nog få jobba lite längre i eftermiddag så då är det bra att hon är där hon är.

I går kväll vann jag en auktion på Tradera, en jätte fin Odd Molly top som är helt ny & dessutom till ett mycket bra pris. Längtar tills jag får den i postlådan!


Dags för en kopp kaffe så jag orkar ta tag i dagen skörd med jobb:-)


Ha en fin torsdag i vårt fina vinterland!



Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Erika

Inte bara du som inte har tid till att blogga. Jag går ju bara hemma men hinner ändå inte.

Håller med, snön är underbar men vart ska man göra av allting??

Ha det gott vännen!

Kramar

2010-02-04 @ 09:32:18
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

God middag gumman.Ja tiden springer snabbt i väg..man blir smått rädd för i bland hinner man knappt vakna förs dagen är över..Gäller att njuta varje dag..Man märker sån skillnad på min son varje dag..Ha en skön dag.kram kram

2010-02-04 @ 12:05:00
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej!

Ja det är inte alltid man hinner blogga mycket som ska hinnas med och det måste vara kul när man skriver...

Kul med Odd Molly älskar deras kläder.

Kram ha en fin dag

angelica

2010-02-04 @ 14:34:35
URL: http://angelicalivia.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Blogga är en skön paus tycker jag och man blir lite ledsen de dagar då man inte hinner/orkar...



Hoppas du visar bild på OM.blusen sedan!



Ha en bra dag ´!



Kramar till dig och söta Saga!

2010-02-04 @ 15:09:21
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..



så roligt med en vunnen auktion, till ett najs pris dessutom.. hoppas du visar oss sedan..:)



tiden rusar förbi allt för fort här hemma med.. jisses.. vad skönt för saga att få lite mormor mys ist för dagis..:)



önskar er en fin fredag, kramrkam

2010-02-05 @ 12:42:43
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0