Måndag

Vi klarade oss från magsjuka!
Saga var lös i magen under lördagen men mycket mer än så blev det inte och det är vi super glada för!!
Men tydligen har flera varit lösa i magen i helgen så det har varit någon typ av infektion.

Första arbetsdagen på veckan är avklarad utan större bekymmer. Verkar som om denna vecka också kommer bjuda på mycket jobb, då den i dag har dragit igång med en rivstart.

Saga har varit på dagis och hon gick dit med ett leende på läpparna i dag! Underbart att se:-) Och hon var lika glad när jag kom och hämtade henne i eftermiddags!
I morgon har hon valt att vara hos mormor och sen på onsdag är det dagis igen.

Är en lite matt mamma i kväll och energin är som borblåst så det blir inte mycket mer bloggande i kväll, återkommer i morgon istället.


Hoppas att ni alla har fått en bra start på veckan.


Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad skönt att ni klarade er från magsjukan!Den vill man verkligen inte ha.



Ha en fin kväll :)



Kramar

2010-02-01 @ 21:03:09
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Skönt att slippa sjukan!

Ludvig var jätteledsen i morse vid lämning, men ville inte hem då jag hämtade...



Kramar!

2010-02-01 @ 21:58:41
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Vad skönt att ni klarade er, det är verkligen en hemsk sjukdom. Jag trodde jag skulle dö förra gången ;)



Hoppas ni får en mysig kväll, Kram Elin!

2010-02-01 @ 22:04:38
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0