Nya friska tag.

Ny vecka, nya friska tag!

Måndag igen & i dag var det riktigt kallt ute när vi for till dagis & jobb.
Allt gick jätte bra med Saga på dagis i morse, är dock en vecka sedan hon var där. Mammas duktiga tjej:-)

Helgen har bara varit bra. I lördags var jag, Saga & R inne i stan och handlade lite. Hittade en ny baddräkt till Saga bland annat. Behöver fylla på förådet med lite bad & sommarkläder inför vår semester.

Eftermiddagen åkte jag & Saga till mormor & morfar en runda för utgång i snön & vi var även och matade änderna.

Saga & mormor matar änderna & Saga provsmakar även brödet:-)

Snöängel tillverkning.. Resultatet!

Söndagen tillbringade vi hemma hela dagen. Saga frågade inte efter att gå ut & inte jag heller, var bara mysigt att få vara.. Tvättmaskinen fick gå några rundor, dammsugaren var även framme och dansade några steg.
Lyckades också få ut lite skor & kläder för fösäljning på Tradera! Får vi se om det kan bli något bra utav det hela.

Här på jobbet har veckan dragit i gång med en rivstart & som det ser ut just nu kommer det att hålla i sig. Skulle vara skönt med en liten lugnare vecka , men det är bara att bita ihop å jobba!


Hoppas att ni alla har fått en bra start på veckan!


Kram Kram


Kommentarer
Postat av: £lli£

* Tack fina du för din komentar!! den värmde och STÄRKTE;) *



Hoppas ni får en bra start på veckan!!

Snöänglar har det blivit här oxå;) fast inte av mig då! hehe... Hade blivit en bra fet ängel tss



Kram Kram!!

2010-01-25 @ 13:04:21
URL: http://lorez.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

God morgon gumman-....I dag är det solig & kalt väder så det blir en runda efter läkaren..Hoppas att söta du får en skön tisdag.kram kram

2010-01-26 @ 10:38:57
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Är smått avundsjuk på er stundande resa... Måste påbörja övertalning av mannen så att han vill resa med mig!



Svar: Ludvig var jätteledsen då mannen lämnade honom i måndags... Så jobbigt.. : (



Hoppas det snart blir bättre!



Kramar!

2010-01-26 @ 10:45:54
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Åhhhh vad snygg jacka!!! Love it ;-)

2010-01-26 @ 20:53:17
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0