3års kris

I dag var Saga lite piggare på morgonen än i går. Hon ville verkligen inte vakna. Hon hade nog behövt en dag till på helgen....
Jobbet flöt på som vanligt igår inga större saker, lite lugnare just nu och det är rätt skönt.

Var på utvecklingssamtal för Saga på dagis i går eftermiddag. Hon sköter sig hur bra som helst! Är duktig på det mesta.
Det är väldigt skönt att hon visar den goda sidan på dagis för hemma är hon inne i en period där humöret svänger väldigt fort.
Mitt lilla hjärta kan verkligen driva och reta gallfeber på mig!!!  Får verkligen bita mig i tungan för att hålla mig lugn och verkligen försöka bevisa att det hjälper inte att tetas och skrika för mamma är lika lugggnnnnnn än då!!!!! Men det är inte lätt...Hoppas att den här lilla "krisen" tjejen hamnat i vänder lika fort som den kom......Men hon är dock min Prinsessa än då!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0