Fint väder

Strålande väder är det i dag och även i går för den delen, helt underbart!!! Njuter av varenda minut......

Skrev inget igår, dagen bara rusade förbi.
 Det första Saga sa i går morse när hon vaknade var, Mamma när får jag mitt påsk ägg? Klockan var liksom 06.40....men det var bara att ranta upp och hämta grejerna och snacka om lycklig tjej!


Blev lite godis, en kjol och en liten tröja till.

Jag och Saga tillbringade större delen av dagen i trädgården, bara mös och hade mysigt.  Robban hade premiär på golfbanan.

   Så ren man blir när man leker med jord.......


På kvällen var jag & R bjudna till Black & White då de firade 25 års jubleum. Var mycket folk, god mat och dryck.
Saga sov hos mormor & morfar.


Så nu har vi varit och hämtat sessan och varit och handlat. Ska vi ta på oss och gå ut i trädgården för att göra lite nytta och njuta av det fina vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0