God Fortsättning

Hej och God Fortsättning alla goa bloggare!

Här har det tagits semester från dator och allt som heter blogga. Då december månad är en mycket stressande månad för oss med 3st födelsedagar i familjen kring jul plus 2 st släktingar som också fyller år så kände jag att all ork och kraft var fullständigt slut.
Julen har dock varit mycket bra och tomten kom på besök med galet mycket julklappar.-)
Julafton firade vi hos min mamma & pappa. Tackar för all god mat och alla fin klappar!



Men nu är det nya ta som gäller igen! S & A har åkt till sin mamma igen och ska vara där i två veckor så nu är det jag & R och vår underbara sessa som ska rå om varandra, mysa och ha det härligt tillsamans.

Är faktiskt inne på jobbet nu och ska rensa lite. Siktar att jag ska vara färdig fram till lunch.
Då snön verkligen vräker ner just nu så hoppas jag att vi ska kunna tillbringa eftermiddagen i pulkabacken.


Ha en fin dag!



Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..:)



låter som ni haft det fint med stressigt.. se till och varva ner nu, det gör jag.. vi har stressat runt på julmiddagar överallt här.. pust...:) trevligt med för stressigt..

nästa år har vi bestämt att vi går inte utanför dörren här, de som vill fira jul med oss får komma hit.. :) hihi..



stora kramen

2009-12-29 @ 08:57:15
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: CiliaH

Hoppas ni får några riktiga mysveckor tillsammans nu då efter all stress. Julen är härlig men ibland kan det bli lite för mycket av det goda.



Lite orättvist att snön vräker ner tycker jag, för tio mil söderut får vi ingen snö :S



KRAM

2009-12-29 @ 10:28:01
URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0