Bättre natt

Tro det eller ej men i dag var jag uppe innan klockan 08.00! Känns som om det var några veckor sedan sist..
Riktigt skönt och komma upp lite mer normal tid, hela dagen hinner inte springa i väg i ett naffs.

Saga har sovit bättre i natt, inte lika mycket kliande. Nu är det smörjning med olja minst två gånger om dagen som gäller. Dermanords produkter är verkligen super även till de små liven och deras torra hud.

Jag kom aldrig iväg och hämtade H&M paketet i går kväll, utan har varit iväg nu på morgonen och gjort det. Har inte öppnat det än, men snart så:-) Kommer knappt ihåg vad jag har beställt, HiHi!

Termometern visar -15 grader så vi får nog vänta en lite stund innan vi beger oss ut i snön i dag, lite kallt fortfarande.
Ska se om jag kan få Saga vaccinerad med andra omgången av svinisen i dag. Enligt Landstingets hemsida börjar de inte vaccinera barn förrän på måndag, men jag vill ha gjort det i dag nu när vi ändå är lediga.

Måste i väg på jakt efter en mössa till mig då min favorit mössa har fått fötter!! Klarar mig absolut inte utan i denna kylan.


Jag önskar er alla en härlig fredag!


Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej

Livia ska också ha sista dosen av vaccinet...Ja här i Karlskrona e det också kallt mössa behövs verkligen.....

Ha en mysig kväll med din fina familj

Angelica!

2010-01-08 @ 18:26:17
URL: http://angelicalivia.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Skönt att ni har fått sova bättre i natt - det har INTE jag... Hoppas på en bättre natt den som kommer! Ha en mysig kväll!

Kram Nina

2010-01-08 @ 19:01:46
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0