Kallt

Vilket härligt väder dagen har bjudit på i dag!! Kallt men verkligen jätte fint.

Här i huset håller fortfarande slapperiet i sig, skööönnnntttt enligt mig. Det är väll så det ska vara när man har semester:-)
Saga tog sovmorgon till 08.30 i morse och det är inte helt fel.
Det är lite svårt att hålla reda på veckodagarna just nu....

I går var vi på kalkon middag hos min mamma & pappa och det blev rätt sent innan vi kom hem så det var skönt att Snuttan sov ut lite i dag.

I dag har vi spenderat eftermiddagen ute i det fina men kalla vädret. Det gäller att man rör på sig ordentligt för att inte frysa fast i marken.
Så här kan det gå när åklappen far på ett annat håll än rumpan:-)

 

Jag & Saga hade tävling ner för backen & vann gjorde sessan:-) Jag tycker det är hur roligt som helst & åka pulka, blir som barn på nytt!

Vi var även ute i skogen och gick en runda med mormor & morfar också.

I morgon planerar vi för ett besök i stan. Hittade ingen jacka till Saga när vi var inne sist så jag måste göra ett nytt försök. Vi ska även besöka resebyrån för att kolla lite resor. Skulle vara så skönt och komma i väg i mars. Hittar vi inget lämpligt nu får vi vänta till nästa år men det känner jag inte riktigt för.
Just nu lockar Aruba i Västindien oss en del:-)


Ha en fin kväll




Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Martina

låter som en bra dag ni haft kul med pulka åkning och så:D



va gott med kalkon mumms!



Hoppas ni har en bra kväll!

kram

2010-01-03 @ 19:59:10
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Visst är det kul med pulkaåkning!



Aruba låter inte alls dumt, hoppas ni hittar en resa!



Kram!

2010-01-03 @ 22:29:21
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Javisst är det gott att slappa :-)



Tjejen ser ut att ha det riktigt trevligt i snön men brr vad det är KALLT!



kramar

2010-01-03 @ 22:52:04
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Nina

god fortsättning vännen! hoppas ni hade det super i kylan. kallare ska det bli med har ja hört.. =/

2010-01-03 @ 23:36:51
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0