1 Dec

Äntligen en dag med sol och lite kallare i luften! Som jag har längtat efter detta, helt plötslig var det ljust ute...kan man inte precis skryta med att november har varit.
Får verkligen hoppas att det fina vädret håller i sig nu!
p+0p
I dag har Saga varit feberfri och det är ju ett steg i rätt riktning även om den fruktansvärt stränga hostan och snoret finns kvar.
Hon försöker att leka en liten stund men kommer tillbaka till soffan ganska snabbt då krafterna tryter väldigt fort. Blir en hemmadag i morgon också, men i morgon ska vi gå ut i friska luften och leka lite.

Hon fick vara hemma hos mormor några timmar på förmiddagen i dag då jag behövde komma i väg och uträtta
lite ärende.           

Det saknades ett enstaka paket till Sagas kalender och detta var bara tvunget att fixas i dag enligt en liten tjej:-)
Var skönt att få gå runt lite på stan alldels själv, nästan lite lyxigt!


Detta lilla fina ord fick följa med mig hem från stan & fick äran att flytta in i sovrummet.
Köpte även ett väggord till Sagas rum, men det ska målas innan det hängs upp på väggen så jag återkommer med bild på det.

Har nu fått reda på att min anställning på jobbet förlängs till 12 februari Fram tills detta datum ska de ha beslutat om de "behöver"  mig eller typ något liknande och i bästa fall blir det en fast anställning. Bara hoppas på att vi kommer ha hur mycket som helst att göra framöver så de inte klarar sig utan mig.


Här hemma är det nu soffan som gäller för oss alla. Är riktigt trött i kväll då sömnen inte har varit speciellt bra de sista nätterna med en sjuk sessa.



Ha en fin kväll



Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Va härligt att lilla Saga-Fia är på bättringsvägen!

Några dagar till med vila så är hon nog på topp igen ;)

Vilka fina bokstäver..vad har du fått tag på dem?

Kram

2009-12-01 @ 20:34:54
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad skönt att du får vara kvar på jobbet! Ska hålla tummarna för att det blir ännu längre :) Skönt att Saga är bättre nu också!



Kramar

2009-12-01 @ 20:48:58
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Emily

Skönt att lillan är på bättringsvägen, dock så har vi samma problem med hostan :( inge vidare alls, men men. Det går över det med :)



Grattis till förläningingen på jobbet och jag håller tummarna att de ska se att du behövs till 100% :D



hoppas ni får en fin onsdag :)



kramar

2009-12-02 @ 08:37:58
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: mina

Godmorgon gumman..Skönt att det är mot rätt riktning med din dotter..inte skoj att se de små sjuka..Hoppas att du får en skön onsdag.kram kram

2009-12-02 @ 08:47:59
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mina

Ja det är bara skoj att dela med sig tips..Hoppas att du blir nöjd med det..Meddelar gärna sen hur det blev :) kram

2009-12-02 @ 08:48:31
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Visst är det skönt att gå på stan ensam (det händer ju inte alltför ofta längre!)! Att verkligen hinna titta på saker, prova kläder etc.



Kram på er!

2009-12-02 @ 13:55:24
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej hej hopp..



skönt att din sötnos är feberfri nu iaf.. hoppas snoret förvinner med fort nu med..:)

jättegulligt kort på sötisen med.. hon har så fina kläder.. :)



jag tror att våran lilla Stina håller på att blir förkyld nu, hon är slemig och roslar på massor...



stora kramar

2009-12-02 @ 16:14:17
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0