Skogstomtar

Första dagen på arbetsveckan är avklarad och med helt klart godkänt resultat.

Blev en aning sen från jobbet men det gjorde inte så mycket eftersom Saga var hos mormor & morfar. Som vanligt har dagen varit kanon när hon är hos dem.
De hade varit ute i skogen och placerat små tomtar på en stubbe mitt ute i skogen, de blev över från tomtelandet där inne.
Måste följa med ut i skogen & te ett kort på de små skogstomtarna!

Har varit lite duktig här hemma i kväll och gjort ett rejält röj med tvätten. Skit tråkigt är det men skönt när det är gjort. Det går väl ann och slänga in det i maskinen, det tråkiga kommer efteråt enligt mig.

Jag har gått och blivit dunder förkyld igen. Näsan bara rinner och jag nyser i princip hela tiden. Får se hur jag känner mig i morgon....

Nu ska jag mysa lite med mannen som precis har kommit hem!


Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Vad mysigt med tomtarna i skogen :-)



Hoppas att du inte blir sjuk nu, krya på dig!

Kram Nina

2009-12-14 @ 21:43:15
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad mysigt med skogstomtar :)

Hoppas du kryar på dej så du slipper vara sjuk!



Kramar



2009-12-14 @ 22:43:31
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0