Trötta nissar

Kvällen är kommen och det är nog tur det, för i mina ögon & mitt huvud känns det som natt.
Är nog inte bara jag som tycker det...sessan sussar gott & likaså mannen har lyckats med att somna på soffan, sociala familjen i kväll, HiHi!

Saga har haft en ledig dag i dag. Hon har tillbringat dagen med mormor & haft roligt hela dagen lång. Men i morgon är det dags för dagis igen. Skönt med en paus mitt i veckan, skulle jag nog också behöva...

Efter jobbet i dag hade jag en tid hos goa & duktiga Emelie för att göra mina naglar fina igen. Det går snabbt mellan gångerna & då är det ändå fem veckor mellan besöken. Men nu är jag fin igen och nästa besök är i mitten av januari.

Bolero - 100% AkrylDenna ljuvliga bolero från Lindex ska pryda min dotter på nyår tillsammans med den silvergrå klänningen som jag visade för några dagar sedan. Just nu är det mycket glitter och glamour som tilltalar tjejen:-)

Har lyckats att skriva klart alla julkorten i kväll och även fått på frimärken, så nu ska de bara i den röda postlådan också. Känner mig nöjd & belåten med mig själv att jag har lyckats få färdigt dem innan lucia i år. Brukar som vanligt få i väg de i sista stund & gärna några dagar senare ändå.

Nu ska ta och göra lite te till mig & krypa ner i soffan hos de andra små nissarna som redan har lyckats att somna:-)


Önskar er en trevlig onsdag kväll





Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Det är faktiskt inte pop tröjan, utan denna kommer från H&M men tack ändå hihi! Däremot så har hon en sådan pop tröja som du menar fast blå! Du menar väl den med rosett fram till? Kramis

2009-12-09 @ 20:30:55
URL: http://jassenilsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad fin hon kommer bli Saga! Jättesöt bolera och klänningen är ljuvlig! ^^



Ingen röst i sikte här ännu men klockan är ju bara 10! :) Jag tror nog den ska hinna hitta tillbaka innan dagen är slut. hoppas



Jag tänkte tala om också att paket till dig är på väg så snart jag fått ordning på allting här hemma. Men den som väntar på något gott... ^^



Ha en underbar dag idag!

Kramar

2009-12-10 @ 10:11:23
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: mina

Godmorgon gumman,.Så du tror att han kommer i dag..nja vet inte om han gör det..men skulle varit underbart..Får hoppas i morgon så han får en egen dag för min sambos mammas man fyller år i dag..men min prins kommer vilken dag som han nu vill komma på...Allt kan hända under en dag..Ha en skön torsdag.Ja det finns så söta kläder till tjejer i din dotters ålder..Ha en bra dag.kram kram

2009-12-10 @ 10:21:51
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Åh, jag skulle också behöva fixa naglarna...



Så söt bolero till en söt tjej! Bra att du påminde mig om julkorten, börjar bli dags att ta tag i det!



kramar!

2009-12-10 @ 13:21:57
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Martina

Låter som en full dag:) hihi kul familj du har som somnar så där bara hihi!



va söt tröja dotter din ska ha:)



ha en bra kväll!

2009-12-10 @ 18:21:36
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Sicken söt bolero, hon kommer bli så tjusig! :)

Klart det ska vara glitter & glamour för hela slanten, det kör min yngsta lillasyster också på ;)

2009-12-10 @ 19:18:52
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Det kommer att bli kanonfint ;-)

2009-12-16 @ 09:36:28
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0