Prylar

Då är vi i mitten utav  ännu en arbetsvecka......alltid lika skönt när onsdagen är gjord, även om jag trivs kanon på mitt jobb och tycker det är fantastiskt roligt så är det ändå skönt när helgen närmar sig. Riktigt tråkigt att inte gå till jobbet i dag men så är det när de små liven inte är friska.
Febern var och störde oss även nu i natt.........För tillfället är hon pigg och hoppas att det förblir så hela dagen.

Just nu sitter Saga och ritar en teckning till sin morfar som snart skulle komma förbi och säga hej.
Saga ritar
 
Middagen är förberedd, spaghetti & köttfärssås blev beställningen. Måste vara alla barns favoriträtt........Saga skulle nog kunna käka detta varje dag och kanske variera med en pizza på helgen!!

Min lilla rosa pc är verkligen kanon!! och fin är den också!!

I bland är man bra konstig...Hur kan man vara så nöjd och stolt över en liten pryl?????? Man börjar undra om man är prylgalen eller vad det nu är. Har jag fått för mig att jag ska ha något så är det bara så, finns inget annat alternativ just då, och det värsta är att man ska ha det på stört, "vänta" vad är det för något??????


Ha en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Inca

Prylar ÄR kul,det bara är så!!



Och så snygg din dator är! Nu känns ju min Macbook jävligt trisst och tråkig....och stor och klumpig...och alldeles....alldeles....alldeles B!



kram och hoppas lilla sessan kryar på sig! Och att du får ngn form av vila du me´....det är ju dödens tråkigt att stirra på din tomma stol här juh!!!



//Inx

2009-02-25 @ 12:28:30
URL: http://incasblogg.blogspot.com
Postat av: Leonora

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-02-25 @ 14:22:54
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora

sv; då får du krya på dig :)

jorå det går allt, trött bara :D

2009-02-25 @ 17:55:13
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0