Telefoni......

Nu har vi änteligen kommit hem igen & fått i Saga lite mat och lite mys i soffan nu. Jag & Saga har varit iväg nere på Frennarp och åkt pulka och lekt på lekplatsen.
Vi stack i väg efter middagen som vi planerat. På vägen ner till Frennarp så somnade Saga i bilen.....hon brukar aldrig somna mitt på dagen nu längre. När vi kommer fram spänner jag upp bilbältet och lyfter ur henne från bilstolen men hon orkar inte öppna ögonen. Tänkte om jag lägger henne på pulkan så vaknar hon, men inte Saga. Hon sussade hur gott som helst.

Vagnen var kvar hos mormor & morfar så jag flyttade över henne i vagnen så hon fick sova en stund. Flyttade henne ännu en gång utan reaktion.

Till slut fick jag väcka henne för det verkade som om hon kunde sova hur länge som helst..........
När tjejen hade vaknat till liv igen bar det ut i pulkabacken, lika skoj idag som i går. I dag var Filippa ute på backen och Bella kom också efter en stund, lyckan var enorm.

Jag & Saga 

När vi kom hem så var grann barnen Lukas & Noel ute i snön & lekte, så på med torra vantar & skidbyxor å ut igen.
Det har blivit mycket frisk luft för min och Sagas del idag så man är allt lite mör nu.

Nattugglorna Adam & Jonathan väckte jag vid 11 tiden, helt väck båda två. De lär få gå och lägga sig i tid i kväll.
Robban har varit flitig i dag. Han lyckades att få i gång telefonerna i dag så nu kan vi ringa igen!!!  Den nya dosan kom med posten från Telia i går. I eftermiddag har han ängnat åt att röja i garaget så nu kan vi åtminstone köra in en bil.

Dags att börja med lite kvällsförberdelse nu.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0