Frustrerad

Änteligen tid att sätt mig ner..... Helt slut i rutan och lite små frustrerad. Det är andra kvällen på raken som Saga inte vill somna när jag vill att hon ska somna. I dag har hon ändå varit på dagis och är verkligen trött, men icke så nicke att hon vill släcka de små ljusblå. I går kväll blev klockan 22.15 och i kväll 21.30 innan hon knoppade in, och detta är lite väl sent för henne när hon ska gå upp 06.45. Detta resulterar i att jag blir stressad och irriterad på allt annat och alla andra runt omkring mig.....
Ok, det var det men nu sover min lilla Sessa i alle fall och jag också snart.

Mitt lilla besök i Ängelholm på ett av våra försäljningskontor var mycket bra. Trevliga personer som kämpar på utan att klaga som många andra gör. Detta är verkligen ett kontor med ett underbart gäng som jag verkligen kommer att sakna när jag slutar och just nu sträcker sig min anställning juni ut. Trodde inte att jag skulle behöva vara i Ängelholm hela dagen utan skulle hunnit upp på kontoret och jobba lite, men nej vi behövde hela dagen på oss för att reda ut lite olika problem i systemet. Däremot morgondagen blir det kontoret hela dagen.

Saga har haft en bra dag på dagis. Eftersom hon har varit hemma ett tag tänkte jag att det kunde kanske bli lite jobbigt att lämna på morgonen men det var inga problem som helst. Väldigt skköööönnt!
I eftermiddags gjorde ett litet besök på Holms GK. Saga älskar att vara i shopen där mormor jobbar, finns hur mycket som helst att göra för att inte tala om alla saker man kan pilla på:-)
Lycklig liten Sessa på Holms GK.

Har lite huvudbry då jag inte kan bestämma mig för vilken klänning jag ska ha på mig i morgon kväll när jag & R ska i väg på en större tillställning....ilandsproblem, men ändå!

Nu ska jag försöka läsa lite andra bloggar


Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har redan piggnat till, haha! ^^

hoppas ni får en fin fredag och en trevlig helg! kram kram

2009-05-29 @ 09:44:35
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: ♥ C h i i b i

Svar: Tack så mycket ♥ Allt väl?^^

2009-05-29 @ 10:06:57
URL: http://chiibis.blogg.se/
Postat av: MammaFiia

Sånna problem har jag med me mina två ibland, de e så irriterande.

Ja de va skönt att få sova en natt=) Oliver e mycke gladare idag med=)

Ha en kanon fredag?

Kram

2009-05-29 @ 13:20:58
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det där är ett återkommande problem här hemma hos oss också. Envisa ungar som inte ska sova, och Ludwig brukar vara så trött så han knappt kan hålla upp ögonen men lik förbannat ska han vara vaken. :oP



Hoppas ni får en riktigt fin fredag idag iaf!

Kram på er!

2009-05-29 @ 14:53:01
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad skönt att dagislämningen gick bra för er!! Hoppas att du hittade en klänning som du gillar & att ni får en jättemysig kväll du & din man..

Varma kramar<3

2009-05-29 @ 20:50:48
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Marlene

Fin blogg!

Hoppas att du får en trevlig kväll! :)

2009-06-02 @ 19:31:32
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0