Söndag

I dag blev det sovmorgon. Saga sov till 08.30 och det är verkligen sovmorgon:-) Visseligen somnade hon sent i går kväll men det brukar inte spela någon roll utan hon bruka vakna i ortan ändå. Men jag är absolut inte ledsen för detta tvärtom överlycklig!
Förmiddagen blev mycket lugn, gjorde inte mycket.....När den mycket sena frukosten var avklarad åkte jag, Saga & R i väg för att titta på lite krukor till baksidan av huset men vi hittade inget, eller rättare sagt kunde vi kanske inte riktigt bestämma oss för vad vi ville ha.
Det slutade med att vi hamnade på Hedin Bil i stället. Vi är på jakt efter en lite större bil. R han provkörde en Merceders jeep, Saga ville inte följa med på provturen så hon & jag stannade kvar och tittade på lite andra bilar under tiden.

 Saga tyckte att vi skulle provköra denna snygga bil i stället....Hon tyckte den andra bilen var stor & klumpig! Hon har bra smak:-)

Tyvärr är min tjej fortfarande inte riktigt bra. Hon är fortfarande mycket lös i magen. Hon är pigg och glad men det är jobbigt när det bara rinner ur rumpan.
Har pratat med personal på barn avdelningen på sjukhuset i dag och detta är troligtvis en bakterie hon har fått i tarmen och inte någon vanlig magsjuka. Så nu är det hårda förhållningsregler på vad hon får äta & dricka. Jag gör allt bara min lilla tjej slipper å ha det så här!

Eftermiddagen bjöd på bus med Sagas moster & morbror. De kom hit på en fika & vi kunde avnjuta denna ute i solen på vår nya trätrall, jätte mysigt! Efter en liten stund kom även mormor & morfar förbi då det hade blivit ändrade planer för deras besök utav en granne på sjukhuset.

Nu sussar Sessan gott & det är dags för mig & R att dra oss till sängen i stället för att sitta här i soffan och halv sova.


God Natt alla kära vänner

Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch vad jobbigt för henne med sådan diarré. Hoppas ni får ordning på det!



Hon har verkligen bra smak tycker jag. det var inget dåligt åk! ^^



Hoppas ni får en fin måndag idag! Och tack för fina kommentarer. Ludwig mår mycket bättre idag!

Kram på er!

2009-05-25 @ 11:09:29
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Anna

Stackars lilla Saga... envetna de där magbakterierna ibland!



Håller tummarna att hon blir helt bra snart!



Och vad lika ni är varandra :)!!



Kram

2009-05-25 @ 19:05:33
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh vad jobbigt att hon forttfarande inte är bra..hoppas att det löser sig för er!!

Vilken härlig dag med massor av besök i solen. Helt i min smak, jag älskar att få besök av när a& kära...

Pussar<<3

2009-05-25 @ 19:20:20
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: emily

hoppas, hoppas att lilla mår bättre idag!! Inte alls roligt när de bara rinner.. Engla har också haft det så och det är inte alls kul :(



Krarm

2009-05-25 @ 21:32:34
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Daniel

Imponerad över hennes bilsmak!

2009-05-25 @ 23:22:19
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0